Followers

11 February 2012

Azura



hey korang , lame kan tak mengupdate blogger ini . sumpah rindu kau blogger :* hihi . by the way korang sehad kan ? alhamdulillah kalau sehad . aku tidak berapa sehad . selsema sering melanda hidung kuu bersin-bersin selalu . haiyaaa >< #eisyem tengok bersin lagy . hihi :p okay sekarang aku nak story siapa dah tengok azura ? angkat bulu ketiak . hihi , selekeh siak . yeaa aku dah tengok . komen sikit movie tuu fyza . okay aku nak komen , ceritanya boleh lah best , ade part-part kelakar dan ade part-part membuatkan aku tidur dalam movie . haha :) very-very lucky >< nak dipendekan citer kesimpulannya boleh laaaaaaaaaaaaa . haha laaaa aku panjang kan . hihi . okay malas nak cerita panjang sesiapa yang belum tengok aku syorkan tak payah nak tengok laa . hihi :P kbhai iloveyouAA:*:*


No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.