Followers

28 January 2012

5 Months Together



hello everbudy . haha :) hope sehad-2 okay . hari ini nak habak meyh yang aku dengan dia daa 5 bulan :* auwauw lame tak lame tak ? alhamdulillah hubungan kita kekal sampai 5 bulan and saya nak sampai bila-2 . aminamin :) banyak dugaan , cabaran yang aku dengan dia terima dalam hubungan nie . lagy-2 aku yang banyak buad hal kann . hihi :P okay disini saya nak mintak maaf kalau saya ade banyak , yeaa terlaluuu banyak kesalahan saya dekad awak . saya nak mintak maaf okay . 0-0 laa ea . hihi >< setiap manusia tak lari daripada membuat kesilapan . saya nak awak selalu tahu yang saya sayang awak sesangad . please dont leave me okay . ecehh , i love you more than everthing AA :*:*

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.