Followers

26 March 2013

Yeahhhh Pergi Langkawi Lagi


Yeahhhhh yeahhhh yeahhhhhh ! Ape yang yeahhh sangat tuh ? Haaaa yeahhhh pergi Langkawi lagi . Yeahhhhhh ;) Walaupun dah banyak kali pergi Langkawi tetap tak bosan sebab sekarang kan musim cuti sekolah sempena 1minggu nie so aku yang tak sekolah lagi pun berjalan . Kihkih :D Bosannn beb duduk rumah . Masa kecik-kecik ada pergi Langkawi tapi masa tuh umur pun baru 4 atau 5 tahun lah . Tahun 2011 aku ada pergi Langkawi , dah lama tak pergi Langkawi suasana dekat sana pun berubah taw . Best sangat dapat jejalan masuk Gua Kelawar , tengok Burung Helang , bagi Burung Helang makan . Bestt tersangat sangat ;) So hari ini aku nak cakap yang aku tak sabar nak tunggu besok hari RABU . Sebab RABU petang bertolak nak pi Langkawi . Yeahhhh yeahhhh ! Okay tata ^_^

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.