Followers

26 March 2013

Alhamdulillah Bersyukur




Alhamdulillah bersyukur apa yang aku dapat :) Ape yang alhamdulillah ? Alhamdulillah keputusan SPM 2012 aku memuaskan even tiada A . Tapi aku tak mengharap sangat aku mengaku kelemahan aku untuk diperbaiki lagi dan aku bersyukur kepada Allah hasil usaha aku dengan gigih subject yang aku tak pernah lulus selama ujian bulanan 1 lagi boleh lulus :) Syukur sesangat sangat walaupun ada E berlambak kan . Hihi :p Kepada yang gagal jangan berputus asa insyallah di luar ada rezeki masing-masing . Rezeki kita tak tak tahu kan ini semua Allah yang mengaturkan untuk semua manusia ;) Jangan risau yea .

Kepada MySweetHeart AA ---> Tahniah biy dapat 3A :) Tahniah sesangat sangat . Tak rugi hasil usaha biy selama ini kan . Math yang biy ajar pun sayang lulus taw . Tak sangka sangat boleh lulus syukur alhamdulillah :) Insyallah cita-cita biy yang biy cakap tuh menjadi impian :* IloveyouSOMUCH Biy :*

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.