Followers

14 December 2012

Yeahhh Tak Lama Lagi

Ehem ehem ehem ehemmmm , nampak tak gambar dekat atas tuuu ? Hmmm P untuk Perempuan L untuk Lelaki . Ehh ? Tade kena mengena lah . Gambar atas tuh ialah stiker lesen kereta dan motor . Horeyyyyyyyyyyyy :) Tak lama lagi aku akan dapat lesen P untuk Percubaan selama 2 tahun . Hikhik suka giler . Nanti aku bawak korang jenjalan tapi dengan satu syarat tong minyak mesti isi penuh . Hehehe :p Insyallah aku bawak korang tapi aku bawak orang yang paling aku sayang . Hihi ^_^ Jangan jeles yeaaa . Sesiapa yang daa dapat lesen tuh tunggu aku yea , nanti kita driff dekat lido . Tak main laa motor i main kereta jep . Ecehhh berlagak taw . Hikhikk bukannya berlagak cuma bergurau sahaja . Kan blogger kan ? Wuuuuu . Okay laaa cuma itu aje yang aku nak cakap . Kihkih story membuatkan orang jeles . Hoho aak - Ada Aku Kesah . Hee :)

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.