Followers

29 November 2012

SPM Is Over


Yeaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhh SPM IS OVER ! Yeaahhhhh yeaaaaaahhhhhhhh . Saya bebas dari segala-galanyaaaa . Hihi . Selamat tinggal sekolah , selamat tinggal kawan , selamat tinggal guru-guru , selamat tinggal baju seragam sekolah selamat tinggal selamat tinggal selamat tinggal :) Heeee insyallah jumpa masa mengambil keputusan nanti . Sekarang masing-masing daa buat haluan masing-masing . Aku tengok ramai budak lepasan spm daa cari kerja . Amboi tak sabar nak kerja nampak . Heee , rilex luuuuu masa kan banyak lagi . hikhik . Aku nak rehat-rehatkan diri dulu haha macam stress sangat jep kan . Hoho tapelah sekurang-kurangnya berehat sekejap and ada masa aku ambil lesen duluuu baru kerja . Daa ada lesen senang :) Pada yang sesiapa dapat PLKN tuu bersiap sedia lah yeaaa . Kihkihkih :p Especially kawan aku Shafika Talib dengan Farra La'Bella II . Selamat berkhidmat di penjara kawan ku . Heee ^_^

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.