Followers

17 November 2012

Universal Studio Singapore


Hyeeee semua semua :) Hihi :p Hari ini baru terasa sangat berkesempatan untuk mengupdate kan blogger kesayangan aku nie sebabnya hari ini baru terasa sangat free . Ecehhh . Semalam 16 Nov 2012 aku pergi Universal Studio Singapore lebih ringkas untuk menyebutkannya USS . Whoahhhhhh tersangat sangat awesome , tersangat sangat ramai , tersangat sangat menakjubkan . Seriusly sesiapa yang belum pergi tuh , pergi lah tapi sekarang musim cuti sekolah masing masing bercuti kan so ramai laaa sebabnya nak main permainan tersebut pun mengambil masa yang agak lama disebabkan beratur dan terlalu ramai orang . Bayangkan kitaorang beratur sampai 1 jam lebih untuk setiap permainan yang nak dimainkan . Fuhhh terasa kepenatannya hanya tuhan sahaja yang tahu macam mana :'( Ini segelintir gambar semasa aku pergi USS . So enjoy this picture . Thank You ^_^ 

Ramai yang nak masuk .
Universal Studio .
Tunjuk arah ini membantu kami . 
Boot Madagascar .
4D Shrek the best . Kerusi bergerak and kena simbuh air .
Blue is Cylon and Red is Human . Seriusly tertanggal jantung .
Jurassic Park membuatkan aku basah lencun . The best game .
Roller Coaster Mummy High Speed . Memang betul-2 high speed .
Far Far Away . Walaupun tak mencabar tak bagi aku tetap nak menjerit .
The Lost World
Revenge Of The Mummy .
Mummy people .


No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.