Followers

16 January 2012

my heart





hyep hyep semua . sehad kan ? okay good sehad :) humm pagy-2 duduk dalam kelas macam biasa boleh cikgu cakap fyza awak kenapa ? macam tak larat , mata pun bengkak ? hah bengkak ? eyh mane ade cikgu saya okay ajee cuma ngantok sikit . #tatau nak cakap ape , rasa nak menangis lagy :( okay sebenarnyaa story nie aku dengan dia sikit renggang . aku memang tanak story dekad sape-2 but aku terpaksa untuk meluahkan perasaan aku yang berkecemok bagaikan ada orang yang ingin mencalarkan hati aku nie . oh no ! but aku tatau salah siapa , yess aku ego die ego masing-2 tanak mengalah but die tetap melayan kerenah aku yang macam ci ini ! humm :( ya allah kuadkan hati aku ini and jangan pisahkan kita berdua yang saling mencintai , tetapi kalau engkau memberi ujian kepada kami berdua aku terima dengan redha ya allah :( orang tua-2 cakap kalau ade jodoh tak kemana right ? yeaaa kalau ade jodoh kita tak akan renggang sayang . saya mintak maaf banyak dekad awak okay . i still love you AA :*

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.