Followers

17 February 2013

Thank You So Much Much Dear ♥


Perbualan di mesej bersama dengan orang tersayang 
AA-Kalau biy call angkat taw , rindu nak dengar suara :*
Me- Yelah nanti sayang angkat , rindu juga :* Biy tengah buat ape tuh ?
AA- Tengah baring aje yang :)


Num AA calling ...... 
Aku pun jawab "Yea biy :*" 
AA- Biy ada dekat depan rumah nie cuba tengok. 
Me- Haaaaa biar betul ?
AA- Tak percaya tengok lah . SUPRISE !!! 

Letak fon terus pergi dekat luar . Eeeeeeeee sambil buat muka kenapa tak bagi tahu nak datang haa ? "Alaaa kata suprise mana boleh bagi tahu" . AA suka sangat buat suprise tawwwwww ! Eeeeee geram tapi tersangat sangat terharu bila dia buat macam tuh . Ya Allah hanya Tuhan jelah yang tahu bertapa sukanya hati aku nie taw . Dia buat suprise pun sebab yelah baru balik dari Cameron Higlands lah katakan nak bagi sesuatu lah pada aku and family aku . Hikhik :p Cuba tengok gambar dekat atas tuh itulah hadiah yang dia bagi pada aku :) Seriusly aku suka sangat sangat . Mula-2 dia kata "Untuk sayang punya tade taw" Aku cuma cakap tapelah tade pun tape pastu dia cakap tunggu kejap yea sayang pi lari dekat kereta amik beg . Aku cakap " Haa untuk sayang punya lagi besar ea" Mesti lah okay lah biy nak balik dulu nie " Terima kasih biy terima kasih sesangat sangat terima kasih suprise tuh yeaaa! Bubye siap flykiss :* Hihi . Sumpah terasa terharu sangat bila dia buat macam tuh . Masuk nie dah 2 kali dia buat suprise . Nak kena taw biy gemok nieee . Heee :p Btw Thank You Very Very Much Dear :* atas hadiah-hadiah ini yea :) Sayang akan menjaga dengan sebaik baik mungkin darl ;) Loveyou Mohamad Amirul Ashraff Bin Khairul Khaidzat  



No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.