Followers

01 November 2012

Hello November


Hello November and Goodbye October :) Bulan November bulan yang tersangat-sangat penting untuk aku dan semua pelajar tingkatan 5 pada tahun 2012 ini . Saya Nur Hafizzah Binti Kamarozaman ingin meminta maaf jikalau saya ada terkasar bahasa, tersingguhkan perasaaan ,terlepas kata or ada yang membuatkan sakit hati saya meminta maaf pada semua orang okay :) Korang maafkan aku tak ? Maafkan . Terima kasih pada yang maafkan . Heee ^_^ Setiap manusia tidak pernah lari daripada kesalahan . Tersangat berdebar sangat untuk memasuki dewan pada 5 November ini dan tamat peperiksaan pada 29 November . Terasa sangat cepat masa berlalu untuk meninggalkan sekolah . Pejam celik dah tamat persekolahan dan pada kekawan yang dapat Khidmat Negara tuh bersedia lah yea terutama my beloved BFF : Shafika Talib and Farra La'Bella . Selamat berkhidmat guys ;)

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.