Followers

24 October 2012

Selamaat Hari Raya Aidil Adha


Ehem ehem ehem . Ya Allah rasa sesangat sangat yang aku dah lama tak update blogger nie woyy . Ish ish -,- Fuh fuhhh nampak sangat berabuk sudah blogger kesayangan aku nie . Maafkan saya yea blogger . Hihi :p    Biasa lah semenjak akhir-akhir ini sibuk dengan pelajaran di sekolah , ulangkaji pelajaran , gerak gempur , percubaan spm :) Di sini saya mengambil kesempatan untuk mengucapkan Selamat Hari Raya Aidiladha kepada semua umat islam :) Lembu and kambing semuanya sedang bersedih dan menghitung waktu untuk di sembelihkan . Heee ^_^ Sesiapa yang pergi ke kampung berhati-hati di jalan raya , and aku ? Aku bertolak ke KL dan Perak . Horeyyyyy dah lama tak berjalan jauh sebegitu . Hihi . Itu sahaja yang mampu aku mengupdatekan blogger untuk hari ini . Walaikumusalam dari saya <3

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.