Followers

22 July 2012

Salam Ramadhan




Assalamualaikummm semuaaaa , salam ramadhan dari saya Nur Hafizzah Binti Kamarozaman  :) Adakah anda berpuasa hari ini ? Alhamudulliah kalau puasa tetapi kaum hawa dikecualikan . heee :D untung sangattt tapi tak untungnya tahun depan kena ganti . haha . Sempena bulan ramadhan ini kita jangan lah marah-marah sesama umat islam okay , banyakkan mengamalkan amalam-amalam yang berfaedah . Sempena bulan ramadhan ini jugak , saya ingin menyusun sepuluh jari untuk meminta maaf kepada semua umat islam , setiap orang tidak pernah berlari dari kesalahan . Maafkan saya yeaaaaa :) Hee musim puasa nie , AA memang selalu akan kejutkan saya bangun untuk bersahur tapi ape kan daya saya nie tak suka sahur . huhaha :3 so awak tak payah susah-susah kejutkan kita sahur eaaa . heee , imissyou AA <3




No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.