Followers

28 April 2012

8 Months Anniversary



Assalamualaikumm hot-hotsentappp . hikhik ;) korang sehad ? alhamdulillah aku pon sehad-sehad ajee . meyh nak habakk meyh yang aku dengan Mohamad Amirul Ashraff daa 8 bulan daa :) lame kan ? alhamdulillah hubungan kitaorang kekal sampai sekarang , kalau boleh nak sampai bila-bila . ecehh ;) banyak dugaan , cabaran , ujian yang Allah bagi kepada aku dengan die . alhamdulillah jugek aku boleh bersabar dengan perangai die and die pon boleh bersabar dengan perangai aku . manusia tidak pernah tidak melakukan kesilapan . hanya Allah sahaja yang sempurna di muka bumi ini :) ingadkan tadi nak date tawww , but penyakit yang datang dibadan aku telah memberi ujian kepada akuu . ishhhh ^^ setiap penyakit adalah pahala so kita tak boleh mengelak . kan kan :) sakit perut nieee dari semalam melanda badan aku sampai hari nie . ouhhhh memang peritt :( but i'm okay now :) disebabkan itulah kitaorang tak jadi nak date sebab die risau dengan aku . ape taknyaa minyak yu yi cap limau yang cina tuu aku kerja kan sampai habis tapi tak hilang sakit perut aku tuu . fuhh sabor jelaaa :) hmmm , die kate lain kali kita date eaaa . dah laa tepu duduk rumah . tapi tapelaaa sekurang-kurangnya die memahami aku yang tengah sakit perut niee . huhhh terima kasih sayang <3 Saya Sayang Awak Lebih-Lebih :*:* Iloveyou AA <3<3

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.