Followers

13 March 2012

Saya Sudah Bersedia





hey korang . korang ape khabar ? sihad ? alhamdulillah saya pon sehad sejahtera . hari ini saya nak berkongsi cerita pasal "saya sudah bersedia" . ape yang sudah bersedia ? mesti korang nak sangad tahu kan . okay dipendekkan cerita saya telah bertudung buad selama-lamanyaaaaaaa . peduli ape saya orang nak cakap apee , itu atas pendirian saya . saya ingin berubah kee jalan yang benar sebab semalam saya mimpi arwah ayah saya . ayah saya cakap "nak jage ibu baik-2 , dengar cakap ibu jangan nakal-2 lagi satu ayah nak pesan supaya nak tutup laa aurat tuu kecian ayah kena seksa dekad sini nakk" lepastuu saya terus terbangun , melilih air mata ini . astasfirulwahalazim .. ayah saya mintak maaf saya telag berubah ayah . saya buad ini semua demi ayah dan allah . saya akan menutup aurat sehingga saya mati . saya mintak maaf ayahhhhhhhhh . saya rindukan ayahhhh . iloveyouayah :* pada diluar sane nampak aku bertudung jangan pandai-2 nak buad cerita okay , okay akan terus jadi aku ! sorry kalau entry ini agak panjang . kbhai iloveyouAA <3





No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.