Followers

28 March 2012

7 Months





Assalamualaikum . korang sehad ? aku alhamdulillah semakin sehad dan semakin hitam . sebab ape ? sebab tranning netball setiap petang . memang tidak dapat mengelakkannyaaa lagi pon . hikhik . redha ajelah . heeeee . korang korang ? korang nak tahu tak yang hari ini kan hari rabu tawww dan hari rabu ini jugek aku dengan AA daa 7bulan menjalinkan hubungan . alhamdulillah :) kalau bole , bukan kalau bole jewp memang bole sampai akhir hayat . aminamin ! heeee disini saya Nur Hafizzah ingin meminta maaf atas perbuatan , kesalahan yang saya telah lakukan pada awak yea Mohamad Amirul Ashraff . terlalu-lalu banyak kesalahan saya dekad awak . saya tak terbaik untuk awak tapi saya akan pastikan saya bole terbaik untuk awak :* heee and last word i want you know I LOVE YOU so much AA <3

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.